Tunggu PBAKL’13

Bismillahi Rahmanirahim.

Alhamdulilah, syukur kepada Ilahi kerana masih mampu bernafas untuk menitipkan coretan di sini. Apa khabar anda semua? Mohon maaf atas kedaifan dalam memeriahkan teratak  ini sejak sekian lama.

PBAKL

Oh ya..saat ini saya ingin kongsikan rasa terujanya diri untuk meraikan sebuah pesta yang sangat ditunggu-tunggu sejak sekian lama. Kali terakhir saya ke sana adalah pada tahun 2008 di mana saya membawa rombongan pelajar SMK Sg. Burong ke tapak pesta bersama guru-guru lain semasa saya menjalani latihan praktikal keguruan. Maka, sudah genap 5 tahun saya merindui suasananya. Walaupun kini kutub khazanah saya masih banyak yang belum terusik, namun masih lagi dahagakan buku-buku baharu dan buku yang fenomental. Jom, kita ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC bermula 26 April – 5 Mei 2013 ini bagi menunjukkan kepada dunia bahawa rakyat Malaysia adalah masyarakat yang membaca.

InsyaAllah, saya akan cuba dapatkan buku-buku yang sudah direncanakan sejak sekian lama.

Tinggalkan Jawapan

