Terima kasih sayang

Malam semalam bermakna berakhir sudah Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009 setelah berlangsung seminggu. Ini bermakna, para pencinta buku dan ilmu perlu menunggu tahun hadapan untuk merasai nikmatnya kembali. Ternyata, faktor geografi yang memisahkan menyebabkan diri tidak berkesempatan untuk singgah berbanding ketika menuntut di Tanjong Malim dahulu bagi merasai kemeriahan dan bergelumang bersama para pencinta ilmu di sana.

Walau bagaimanapun, terima kasih kepada isteri yang amat mengerti dan memahami jiwa dan minat suaminya ini dengan bersusah payah menghadirkan diri ke pesta buku tersebut bersama kakak ipar Sabtu yang lalu dalam keadaan yang amat meletihkan akibat bersesakan bersama orang ramai. Alhamdulilah, akhirnya sebelas buah buku dapat diperolehi walaupun beberapa judul buku yang disenaraikan tidak berjaya didapati akibat sudah kehabisan stok di gerai-gerai berkenaan misalnya Laskar Pelangi.

Berikut antara buku-buku yang dapat dibeli oleh isteri tersayang ;

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur

Bertuah sungguh pada hari yang sama, saudara Faisal Tehrani berada di gerai Al-Ameen Publishing dan nyata peluang ini tidak sama sekali dilepaskan dengan meminta isteri mendapatkan tanda tangan berharga beliau bagi karya-karyanya pada masa tersebut.

Ketupat Cinta

Namun, kesemua buku tersebut hanya akan dapat dibaca dan dibelek apabila sudah berangkat ke Selangor pada bulan Jun nanti. Dengan pembelian kali ini, ia menambahkan lagi koleksi buku yang sedia ada dan komitmen diperlukan untuk mengusaikannya bagi memenuhi azam pada tahun ini untuk menghabiskan dalam kadar 50 buah buku. InsyaAllah..

“Terima Kasih sayang”

Advertisements

3 thoughts on “Terima kasih sayang

  1. Nana – Sememangnya, sikapnya itulah yang menambat hati saya memilikinya selama ini. Huhuu.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s