Posting ku..

Setelah menamatkan pengajian dan menerima segulung ijazah pendidikan perakaunan, akhirnya segala kerisauan dan perasaan yang berdebar-debar lenyap apabila diputuskan diri saya bakal ditempatkan di tanah pertiwi sendiri, Sarawak. Saya dan rakan-rakan dikhendaki melaporkan diri pada 10 November 2008 iaitu satu minggu sebelum bermulanya cuti akhir tahun sekolah di Malaysia. Namun begitu, ada satu berita yang menjadikan saya berasa kurang enak (rahsia peribadi). Cuma saya dan si dia berdoa kepada-Nya agar segala yang dirancangkan menjadi kenyataan dan bahagia buat selamanya.

Mengambil kesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan ucapan tahniah kepada rakan-rakan seangkatan atas penempatan masing-masing. Semoga kita semua menjadi pendidik yang berdedikasi, cekal dan sabar dalam menempuhi onak dan ranjau kehidupan sebagai seorang guru.

One thought on “Posting ku..

  1. Wah pok dah tauk tempat posting kah? Sini tek? Nak nanyak sikit tok..mcm ni ko molah tulisan tang sekata jak kat blog ko ya. aku pun blog di sebelah sisi kanan ya mesti sik sekata jak.. ya ku eran.. ku d belaga tok.. papa.. email jak.

Tinggalkan Jawapan

